Pokračujeme v Africe – objevujeme kouzlo Viktoriina jezera a Madagaskaru a zkoušíme si vytvořit ostrov i jezero. Následně také poloostrov a záliv. Ukazujeme si na mapě Afriky, kde se nachází. Zastavujeme se u Somálského poloostrova – je tam sucho a téměř žádná voda. Následuje otázka fyziologických potřeb – žízně a hladu. Děti namítají, že je tam přece moře, tím pádem vody dost. Každý si proto namíchal svůj „koktejl“ – vodu se solí. Sami zjistili, že na dlouhodobé pití to opravdu nebude.
Skládali jsme názvy zvířat do vějířků a učili se svahilské číslice. Poté jsme počítali, kolik zvířátek přišlo k napajedlu. Anežka s Míšou si příklady chtěli tvořit sami, Madlenka raději hrála se zvířátky divadlo, Nicolka malovala a Anička se pustila do psaní pohádky.
Všichni společně jsme se podívali na přírodopisný dokument Mount Kenya a pokračovali v tvorbě africké krajiny – Johanka doplnila slamáček ze samotvrdnoucí hmoty a Ája pracovala na masajském náhrdelníku.
A aby to bylo stylové – přibyli nám noví „mazlíčci“ – máme 9 afrických šneků – oblovek, kteří dorůstají délky až 20 cm. Tak se všichni těšíme!
Není vybrán žádný galerie nebo galerie byla smazána