První týden 2018/19

Koventinka začíná pátý rok! Někteří průvodci už s námi nepokračují – Zdeněk se více věnuje hudbě a muzikoterapii a Kvítí se přesunula do sousední dětské skupiny. Lucka si vybírá zdravotní dovolenou a my jí moc držíme palce, aby se co nejdříve zotavila, a těšíme na to, až tu bude zase s námi. Přivítali jsme mezi sebe nové […]

Čtyřicátý první až čtyřicátý třetí týden 2017/18

Za poslední tři týdny jsme toho zažili opravdu hodně. V Koventince jsme se moc neohřáli a hodně času jsme trávili na různých akcích, výstavách a exkurzích. Na Božkovském ostrově jsme prožili báječné dopoledne s programem Živé velryby a odpoledne strávili hraním ve vodě. Navštívili jsme Škodu Transportation, což byl pro nás velký zážitek. Viděli jsme všechny ty […]

Čtyřicátý týden 2017/2018

V pondělí i úterý jsme četli příběh o dívčí válce a povídali si o matriarchátu a postavení žen v dnešní společnosti. Při venkovní týmové hře jsme řešili různé úkoly a kvízy. Společně jsme pronikli do tajů Morseovy abecedy, poslechli jsme si, jak zní signály jednotlivých písmen i slov. Vyzkoušeli jsme si také různé způsoby posílání […]

Třicátý devátý týden 2017/2018

V pondělí jsme prostřednictvím písničky řadili ptáky do kategorií podle druhů – děti přiřazují kartičky s obrázky, běhají s roztaženýma rukama jako s křídly nebo jen zpívají a pozorují ostatní. Pak jsme si zahráli pohybovou hru s kytarou a bubínkem. Děti projevují velkou touhu po vzájemném fyzickém kontaktu, zkoušeli jsme si tedy různé formy boje ve […]

Třicátý osmý týden 2017/2018

V pondělí i v úterý jsme hráli bojovou hru, kdy děti v terénu hledaly fáborky s úkoly, při jejichž plnění si procvičovaly týmovou spolupráci, rychlost úsudku a jednání, čtení, psaní, vědomosti o přírodě, počítání a mnoho dalšího. Pokračovali jsme také ve výrobě květináče, která vyžadovala hodně trpělivosti a pozornosti. Naučili jsme se novou písničku o ptácích, při […]

Třicátý sedmý týden 2017/2018

V pondělí jsme si vyzkoušeli prvky kontaktní improvizace, při které se vzájemně vnímáme prostřednictvím doteku, vedeme a necháváme se vést, vnímáme váhu druhého nebo přenášíme svou váhu na něj. Lépe tak vnímáme sebe i ostatní a učíme se vědomému kontaktu. Kluci poté sestavovali květináč pro strom v atriu a brousili trubky na houpačku. Ostatní se doslova prohrabovali […]

MENU