Třináctý týden 2018/19
Poslední týden s měsíčním tématem Lidské tělo jsme zakončili nacvičování a předvedením živého obrazu s názvem Krevní oběh. Eliška bubnující na buben symbolizovala srdce a jiné děti představovaly orgány, do nichž z plic neustále proudily nově okysličené červené krvinky. Celým obrazem nás provázela zkušená komentátorka Madlenka. Dokončili jsme také naši postavu s orgány a kostmi v životní velikosti. Ufoni […]
Dvanáctý týden 2018/19
Ve dvanáctém týdnu jsme si vyplnili znalostní kvíz o orgánech v lidském těle, abychom zjistili, co nového jsme se o lidském těle naučili a zapamatovali si od začátku měsíce. Také jsme pokračovali v tvorbě našich obrazů o těle a dokreslili jsme postavám lebku. Opičky se věnovaly pěti smyslům lidského těla. S pomocí kamenů zkoumaly zrak, hmat a […]
Jedenáctý týden 2018/19
V jedenáctém týdnu jsme se podrobněji zabývali jednotlivými orgány v lidském těle. Ufoni se pokoušeli sepsat všechno, co se jim o lidském těle vybaví. V jednotlivých týmech se pak společně rozhodovali, co přiřadí do stejné skupiny a proč. A nakonec vše prezentovali ostatním. Endermani si měřili na zápěstí vlastní tep a povídali si o žílách a o srdci. […]
Desátý týden 2018/19
V desátém týdnu jsme hodně pracovali na získávání a prohlubování našich znalostí o lidském těle. Obkreslili jsme si ve dvojicích na papír postavu v životní velikosti a pokoušeli jsme se správně zakreslit a popsat všechny lidské orgány. Postupně budou v listopadu do obrázku přibývat i další součásti lidského těla. Ufoni a Endermani si vytvořili desky s názvem Moje tělo, […]
Devátý týden 2018/19
Devátý týden byl o něco kratší než ostatní, neboť jsme v pondělí a v úterý měli podzimní prázdniny, ale i tak se toho v naší škole událo mnoho zajímavého. Na středu připadl Halloween a tak se už od rána mezi námi objevila různá strašidla. Opičky si opakovaly píseň Stojí město Nepovězto a naučily se společně báseň Rak, v níž každý […]
Osmý týden 2018/19
V tomto týdnu jsme se přesunuli z říše rostlinné do říše živočišné. Rozpoznávali jsme různé druhy zvířat a pojmenovávali jsme části jejich těl a koster. Pracovali jsme ve dvojicích a poté jsme předávali informace o vybraném druhu ostatním. Ti nejmladší (Opičky) si hledali na internetu různé druhy opic, které pak zakomponovali do plakátu, jenž spolu namalovali. Nejstarší […]