Po návratu ze společného pobytu jsme se opět sešli ve škole. V dopoledním bloku jsme se vrátili k deskové hře Malá velká království, která zaujala především kluky, kteří při ní s nadšením čtou i počítají. Někteří si vyzkoušeli rytí do termotácků, které jsme natřeli barvou a obtiskli na papír a ještě je kreativně využili. Poté jsme zkoušeli možnosti využití nové švédské bedny a učili se přemety vpřed. Při čtenářské dílně jsme kromě samostatného čtení diskutovali nad pohádkou Miloše Macourka O holčičce s náhradní hlavou o tom, jaké to je, když se něco musíme učit zpaměti, a co nám pomáhá.
V úterý jsme zkoušeli měřit šířky, délky a obvody těles různými měřidly. Své výsledky jsme navzájem porovnávali a kontrolovali. Také jsme si povídali o tom, co můžeme dělat, když máme na někoho vztek. Raul si opět vyzkoušel s další skupinou pokusy statické elektřiny, při kterých jsme se dozvěděli mnoho zajímavých informací. Odpoledne jsme si užili opět Techmanii, tentokrát i s Raulem. Stále je tu co objevovat, navíc přibyla nová expozice Pod hladinou.
Ve středu jsme hráli „na matematické příklady“, kdy každý tým pantomimicky předvedl jeden příklad, druhý tým hádal. Děti se při hře učily týmové práci a jejím pravidlům. Poté jsme si opakovali, co víme o České republice – někteří si poskládali puzzle ČR a jejích krajů, vlajku či sousední státy. Viky nám při tom pokládal kvízové otázky. Svůj blok si tentokrát užila i Irene – vyrobili jsme si kastaněty a vysvětlili délku not (celé, půlově a čtvrťové). Následovala série rytmických a hudebních her – hádali jsme, kdo je dirigent, poslepu hledali zvuk rolniček, které si skupina předávala, pohybovali se podle not, které hrála Irene na klavír…
Ve čtvrtek a v pátek jsme si povídali o Velikonocích. Děti kreslily obrázky vztahující se k tomuto svátku, hráli jsme divadlo, zkoušeli pantomimu a tichou poštu, počítali i psali. Upekli jsme si skořicové bochánky a zařádili si v tělocvičně i venku na zahradě.