Stále se věnujeme tématu Přežití v přírodě. V pondělí jsme tvořili vlastní KáPéZetky – děti měly ve skupinkách zjistit, co všechno krabička obsahuje, a poté si samy krabičku (některé látkový pytlík) naplnily potřebnými věcmi. S Ráďou jsme si zahráli hru Pustý ostrov – měli jsme napsat 10 věcí, které bychom si s sebou vzali na pustý ostrov a potom se postupně rozhodovat, co bychom vyřadili. Nakonec nám zbyla pouze jedna poslední věc. Téma rozhodování se probíralo v závěrečném kroužku. Velkou „atrakcí“ tohoto týdne bylo maňáskové divadlo. Snad všichni měli touhu vystoupit a sehrát ostatním svoji verzi pohádek.
V úterý jsme pomáhali Jitce s přípravou benefice pro Holubník. Děti tvořily nápisy, směrovky, malovaly obálky a ulity šneků a mořských ježků jako dekorace. Viky a Anežka si zahráli Ptačí hru od Lucie Ernestové.
Díky tomu, že jsme den před tím vytvářeli KPZ, nabízelo se téma zkratek. Děti zkoušely opět ve skupinkách určovat význam zkratek z pracovního archu. Menší děti poznaly jen několik, Vojta s přehledem určil všechny.
Ve středu k nám přijela na návštěvu kamarádka Edita a přivezla s sebou velkou bosonohou aktivitu, která všechny nesmírně nadchla. Zkoušeli jsme, co všechno naše chodidla dokážou – chodili jsme po laně i po švihadle, procházeli jsme stezku z různých druhů materiálů – houbičky, šišky, nalepená brčka, kostky lega, vata, kokosový ořech atd. Dále jsme strkali nohy do různých pytlů a tipovali jsme, co v nich je (pohanka, hlína, rýže, skartovaný papír, kuličky apod.). Aktivit bylo opravdu hodně – např. psaní prstem jeden druhému na plosku nohy, předávání si předmětů nohama, kreslení nohou, hmatové aktivity – hádání předmětu… Děti pak mluvily o tom, co jim nebylo příjemné, a naopak, co se jim nejvíce líbilo a co je bavilo.
Není vybrán žádný galerie nebo galerie byla smazána